trenazieri

Jebkurš trenažieris, neskatoties uz tā veidu, ir fizisko aktivitāšu pamats vai papildinājums, kā mērķis ir uzlabot fizisko sagatavotību un izturību, sadedzināt kalorijas un līdz ar to zaudēt lieko svaru, veicināt metabolismu un līdz ar to veicināt muskuļu veidošanos, tādējādi uzlabojot vispārējo veselības stāvokli. Kā zināms, jebkurai fiziskajai aktivitātei ir pozitīva ietekme ne vien uz fizisko veselību, bet arī uz garīgo veselību, kuru veicina dažādu hormonu izdalīšanās, kas intensīvi izdalās fizisko aktivitāšu laikā.

Ja vēlaties iegūt visus iepriekš uzskaitītos labumus, izvēlieties savām vēlmēm un vajadzībām, kā arī fiziskajai sagatavotībai piemērotu trenažieri un sāciet baudīt fizisko aktivitāšu sniegtās priekšrocības jau šodien.

Lai zinātu, kādi trenažieri mūsdienās ir pieejami un kādam nolūkam katrs no tiem tiek pielietots, iepazīstieties ar šī teksta turpinājumu.

Spēka trenažieri

Spēka trenažieri palīdz veidot muskuļus. Populārākie no tiem:

  • Laterālais ķermeņa augšdaļas trenažieris nodarbina ķermeņa augšdaļas muskuļus, palīdz stiept tricepsus.
  • Krosovers piemērots visu ķermeņa muskuļu trenēšanai.
  • Brīvo kustību ierīces trenažieris jeb dubultās kustības trošu trenažieris apvieno laterālā ķermeņa augšdaļas trenažiera un krosovera funkcijas, pateicoties daudzveidīgajām kombinācijām, sniedzot neierobežotu vingrojumu daudzveidību.
  • Kompleksais trenažieris, kā var noprast pēc nosaukuma, ietver vingrinājumu kompleksu, kas ļauj nodarbināt rokas, kājas, plecus, krūtis, vēdera presi, augšdelmus, augšstilbu iekšējos un ārējos muskuļus.
  • Hammer Strenght trenažieris sniedz iespējas nodarbināt un izolēt muskuļu grupas divās kustību plaknēs. Tas visādā ziņā ir piemērots ikvienam, neatkarīgi no tā fiziskās sagatavotības, kas ļauj trenēties kā sporta veterāniem, tā arī iesācējiem.

Kardio jeb sirdsdarbības trenažieri

Kardio trenažieri palīdz zaudēt lieko svaru. Kardio trenažieri, atkarībā no veida, ietver skriešanai, kāpņu kāpšanai, soļošanai, airēšanai, slēpošanai un citām nodarbēm līdzīgas fiziskās kustības. Populārākie no tiem:

  • Velotrenažieris uzlabo vispārējo fizisko formu un, līdzīgi kā riteņbraukšana, īpaši palīdz stiprināt kāju muskuļus.
  • Eliptiskais trenažieris ne vien uzlabo vispārējo fizisko izturību un formu, bet palīdz arī stiprināt sirds un asinsvadu sistēmu. Eliptiskais trenažieris ir viens no saudzīgākajiem trenažieriem, jo saudzē locītavas.
  • Skrejceliņš, tāpat kā skriešana, palīdz nodarbināt visas muskuļu grupas, mazinot triecienu ietekmi, kas rodas skriešanas laikā, tādējādi pasargājot locītavas.
  • Airēšanas trenažieris ļauj trenēt visu ķermeni un neatstāj negatīvu ietekmi uz locītavām. Airēšanas trenažieris palīdz trenēt muguras, kāju, roku un plecu muskuļus.

Izvēlieties, ko vēlaties, un baudiet, ko izvēlējāties! Veiksmi un izturību sportošanā!

Pievienot komentāru