stavošais galds

Sēdēšana. Tas ir stāvoklis, kurā savu dzīvi pavada liela daļa pasaules iedzīvotāju. Īpaši mūsdienu interneta laikmetā, kad daudzi cilvēki strādā, sēžot pie datoriem vai citām ierīcēm. Taču patiesība ir tāda, ka sēdēšana ilgu laika posmu var būtiski ietekmēt tavu veselību.

Zinātnieki ir izpētījuši, ka ilglaicīga sēdēšana var ievērojami palielināt sirds slimību, vēža un diabēta risku. Un šos ilgas un nepārtrauktas sēdēšanas efektus iespējams nevarēs novērst un uzlabot pat regulāras fiziskās aktivitātes. Bet kāda ir alternatīva sēdēšanai. Stāvēšana un stāvošā vai tredmila galda izmantošana, tā vietā, lai sēdētu pie datora, televizora ekrāna vai iemīļotās grāmatas.

Ir pierādīts, ka stāvēšana pie galda vai pat tredmila galda izmantošana var ne tikai uzlabot tavu veselības stāvokli, bet šī fiziskā aktivitāte paātrinās asiņu plūsmu uz tavām smadzenēm un tu spēsi labāk un vieglāk koncentrēties, un tātad tavs darbs būs labāks un ražīgāks. Saka, ka izmantojot tieši tredmila galdu, cilvēks var palielināt savu produktivitāti pat par 10 procentiem.

Vēl viens labums no stāvošā vai pat tredmila galda izmantošanas ir tas, ka tu vari strādāt un samazināt savu lieko svaru vienlaicīgi. Īpaši tredmila galds liek tev visu laiku kustēties, būt aktīvam, kā rezultātā tu visu laiku dedzināsi kalorijas, pat ja tu kusties ļoti lēnā ritmā, un tātad arī varēsi samazināt lieko kilogramu skaitu. Tredmila stāvošais galds ļauj ikvienam tā lietotājam palielināt kaloriju patēriņu ikdienā līdz pat 50 kalorijām ik stundu, kura ir pavadīta pie šī galda. Tātad pavadot 4 stundas pie šāda tredmila galda tu vari sadedzināt līdz pat 200 kalorijām vairāk. Vai tas neizklausās lieliski?

Stāvošais galds arī var palīdzēt samazināt diabēta risku. Ilglaicīga sēdēšana bez kustībām samazina ķermeņa spēju efektīvi regulēt glikozes līmeni asinīs, kā rezultātā var sākt veidoties sindroms, kuru mēs pazīstam kā 2. tipa diabētu. Taču, ja tiek samazināts šis sēdēšanas periods un cilvēks vairāk un aktīvāk kustas, šī spēja regulēt glikozi ķermenim arī nesamazināsies tik ātri vai nesamazināsies vispār, kā rezultātā ir minimāla iespēja tev iegūt diabētu.

Līdzīgi ievērojami samazinās risks saslimt ar kardiovaskulārajām slimībām. Šīs slimības visbiežāk izraisa nekustīgs dzīvesveids, kurā maz tiek veiktas jebkādas aktivitātes. Un tātad, ja cilvēks ik dienas vismaz pāris stundas ir aktīvs, kaut vai lēni staigājot pa tredmilu, kamēr strādā, tas var ievērojami samazināt šo kardiovaskulāro slimību risku.

Un pētījumi liecina, ka dažos gadījumos, šāda veida stāvošie galdi spēj samazināt pat vēža risku. Maz fiziskās aktivitātes var nozīmēt arī augstāku iespēju saslimt ar vēzi, bet pretēji vairāk fiziskās aktivitātes varētu samazināt šo risku.

Vienīgā problēma, ar kuru saskaras šī galda izmantotāji ir tas, ka tie saprot, ka tas nav domāts 8 stundu nepārtrauktai izmantošanai. Es ieteiktu šādu galdu izmantot pāris stundas dienā, bet pārējās vai nu vienkārši strādāt pie stāvošā galda, vai sēdēt. Šādā veidā tu iegūsi vislabākos rezultātus un efektus no abu veidu galdiem, kustību no tredmila galda, ne sēdēšanu un savas vesalības uzlabošanu no stāvošā galda, bet ierasto darba ritmu no sēdēšanas.

Pievienot komentāru