kaloriju skaitīšanaKalorijas, kā jau daudziem zināms ir mūsu ķermeņa enerģijas avots, un vai mēs tās uzņemam dzerot, ēdot, vai kā savādāk, tam nav nozīmes, un nozīme ir tikai tam, cik ir attiecība starp uzņemto un iztērēto kaloriju skaitu, un ja dienas laikā tiek uzņemtas mazāk kalorijas, kā iztērētas, tad ķermenis sāks izmantot uzkrātās tauku rezerves enerģijas nodrošināšanai, un jūs lēnām, bet noteikti zaudēsit svaru.
Tam, kā tiek iztērētas un uzņemtas kalorijas nav lielas nozīmes, un jūs varat vainu ieturēt diētu kaloriju samazināšanai, vai nodarboties ar sportu kaloriju lielākai patērēšanai, un galu galā izrēķinot starpību starp uzņemtajām un iztērētājām varēsit noteikt, cik ātri zaudēsit savus liekos kilogramus.

Šoreiz vēlos jūs uzvedināt uz diezgan noderīgas metodes, kā atbrīvoties no liekajiem kilogramiem –  kaloriju skaitīšanas. Šī varētu daudziem likties, kā resnīšu vai nemākuļu metode, bet tā patiešām strādā, jo zinātniski apdomājot , ja jūs spēsit pietiekami precīzi uzskaitīt iztērētās un uzņemtās kalorijas, tad jūs varēsit noteikt to, cik dienas laikā gramus jums ir izdevies patērēt, jo pie katrām 7.7 neuzņemtām kalorijām jūsu ķermenis zaudēs aptuveni 1 gramu, kas nozīmē ka lai zaudētu 100 gramus svara jums vajadzēs dienā patērēt , vai neuzņemt 770 kaloriju, bet ja vēlēsities nomest veselu kilogramu, tad dažu dienu laikā jums jāspēj uzņemt, vai patērēt, aptuveni 7700 kalorijas. Sākumā šie skaitļi varētu likties nepārliecinoši un tiem, kas grib nomest 10 kilogramus 1 nedēļā tie būs jāapbēdina, jo diemžēl, tas nav iespējams, bet katru dienu samazinot uzņemto kaloriju daudzumu par 500 kalorijām mēneša laikā vajadzētu būt iespējams nomest ap diviem vai pat trīs kilogramiem.

Manuprāt visefektīvākais veids, kā uzskaitīt kalorijas, ir katram pašam izveidot savu kaloriju kalendāru, kādā servisā, vai vienkārši izvietot to mākonī uz kāda servera, jeb hostinga, lai tam būtu iespējams piekļūt no jebkuras vietas un jebkurā laikā. Man vislabāk patīk brīvās programmas, kā Google drive vai dropbox, bet protams var arī izveidot savu mākoņu-skaitļošanas servisu nopērkot vai izīrējot serveri, kurš būtu aizsargāts ar paroli un teorētiski būtu pat drošāks. Bet, lai vai kā jūs šos aprēķinus veicat, šīm tabulām vajadzētu būt pilnīgām, un jums vajadzētu uzskaitīt visus ēdienus, ko dienas laikā uzņemat, un arī pievienot papildus kalorijas ja jūs nodarbojaties ar sportu vai citām fiziskajām aktivitātēm, un pēc pāris dienām jums būs skaidra bilde ar datiem par to, kā un cik jūs ēdat, un cik kalorijas patērējat un uzņemat, un pēc šādu datu apskatīšanas nereti cilvēki sāk vairāk piedomāt pie tā, kas tiek lietots, un agri vai vēlu tiek zaudēti liekie kilogrami!

Kaloriju skaits dažādos ikdienas dzērienos un ēdienos

8e042a207f6ee662eb87d6e0b3db4ce6Kaloriju daudzums dažādos ēdienos.

Pievienot komentāru