ritenbrauksana

Riteņbraukšana līdzīgi kā skriešana vai soļošana ir lieliska aktivitāte, kuru tu vari veikt ārā, tā vienlaicīgi gan trenējot savu ķermeni, gan pavadot laiku ārā, svaigā gaisā. Un riteņbraukšana var būt arī lielisks veids, kā tev nomest svaru, jo tas patiešām ir aktīvs un visai fizisks treniņš, kurš var nodarbināt lielu daļu tavu muskuļu.

Viens no galvenajiem iemesliem, kas padara riteņbraukšanu ar super efektīvu un taukus dedzinošu treniņu ir, ka riteņbraukšanas rezultātā ir iespējams sadedzināt ļoti daudz kalorijas. Ir aprēķināts, ka sieviete, kura sver ap 60 kilogramiem, vidēji minoties ar 20 kilometriem stundā, sadedzinās vairāk nekā 480 kalorijas, kas ir ļoti daudz. Tu var braukt ar riteni uz darbu, uz pludmali, uz pikniku vai vienkārši izklaidējoties ar draugiem, un pat nepamanīt kā paiet viena stunda pēc otras, bet drīz vien tu redzēsi, kā tavs svars sāk samazināties, jo, braucot ar riteni, tu sadedzināsi tik daudz kalorijas.

Var šķist, ka braucot ar riteni darbojas tikai tavi kāju muskuļi, tāpēc veicot šo aktivitāti tev būs iespējams uztrenēt tikai tos. Taču tā nemaz nav. Braucot ar riteni tu veiksmīgi darbināsi ne tikai visus kāju muskuļus, bet arī savu augšējo ķermeņa daļu, tā veiksmīgi to tonizējot, trenējot un stiprinot. Tāpēc ikviens riteņbraucējs un riteņbraukšanas entuziasts pēc ilgāka laika varēs lepoties ar ļoti stipriem kāju muskuļiem un vispārīgi ļoti spēcīgu un tonizētu ķermeni.

Vēl viens svarīgs un lielisks iemesls, kādēļ izmēģināt riteņbraukšanu ir, jo tā ievērojami var palielināt tavu enerģijas līmeni. Zinātnieki ir pierādījuši, ka braukšana ar riteni var dot cilvēkam līdz pat 20 procentiem vairāk enerģijās, kas ne tikai var palielināt koncentrēšanās spējas, bet arī ievērojami samazināt nogurumu un sliktu omu. Iemesls, kādēļ tieši riteņbraukšana spēj to panāks ir, jo braukšana ar riteni izraisa tavās smadzenēs reakciju, kā rezultātā tās atbrīvo dopamīnu, kas ir cieši saistīts ar enerģiju cilvēka organismā. Un pats labākais ir tas, ka tev pat nav nepieciešams braukt ar velosipēdu kādā noteiktā ātrumā vai kādu noteiktu ilgumu. Vienkārši uzkāp uz riteņa un pabrauc kādu laiciņu, un ar laiku tu jutīsi, ka tev ir vairāk enerģija, ko izmantot ikdienā.

Kā arī riteņbraukšana var palīdzēt tev daudz efektīvāk saglabāt veselīgus muskuļus, kā arī tā vienkārši ir daudz vieglāka, pat cilvēkiem ar kāju locītavu sāpēm. Tas ir tāpēc, ka braukšana ar velosipēdu uzliek daudz mazāk stresu uz tavām kāju locītavām sākot no potītēm līdz ceļiem un gūžām. Tātad, tavas locītavas daudz ilgāk saglabāsies veselīgas un spēcīgas, bet tu joprojām turpināsi vingrot un nodarbināt savu ķermeni.

ja tev ir pieejams velosipēds, tad noteikti izmēģini regulāri ar to braukt, jo tas ne tikai var pozitīvi ietekmēt tavu svara zaudēšanu, bet arī garastāvokli un vispārējo veselību.

Pievienot komentāru