Muguras sāpes gan no sastiepšanas gan mazkustīga dzīvesveida dzīves laikā piedzīvo lielākā daļa no cilvēkiem un tāpēc, ka cilvēki mūsdienās paada aizvien vairāk un vairāk laika visu laiku sēžot tad arī bieži vien viņi saskaras ar dažādām muguras problēmām, un viņiem ir vajadzīgi dažādi vingrojumi muguras muskuļu nostiprināšanai, kas savukārt noved pie sāpju mazināšanās un kopējās fiziskās formas uzlabošanas.

Ja mēs padomājam par tipisku mūsu ikdienas dienu, tad mēs visu nakti guļam guļus stāvoklī, tad mēs pieceļamies un sēžot padzeram kafiju un paēdam brokastis un dodamies uz automašīnu kur atkal sēžam. Pēc tam mēs aizbraucam uz darbu un darbā visu dienu atkal sēžam un pat pusdienās mēs dodamies uz restorānu kur atkal sēžam. Un pēc tam vakarā pēc garas darba dienas lai no tās atgūtos mēs atkal sēžam pie televizora un pēc šāda ikdienas sēdēšanas maratona muguras apakšējie muskuļi lēnām atrofējas un tad arī mēs saņemam sāpes jostas vietas apvidū vai pat nedaudz zemāk. Muguras sāpes var būt dažādas sākot no vienkārša diskomforta līdz nopietnām stiprām durošām sāpēm. Un arī šo sāpju cēloņi var būt daudz un dažādi sākot no vienkāršas sastiepšanas līdz nopietniem muguras disku plīsumiem vai iespiedumiem. Visbiežākie muguras sāpju simptomi nāk tieši vai nu no pārāk lielas sportošanas vai arī no nepareizas stājas gan stāvot gan sēžot un šeit tad arī tavai mammai bija taisnība, kad viņa tev piekodināja lai sēdi ar taisnu muguru, jo tādā veidā tavs mugurkauls notur ķermeņa svaru vislabāk un nenotiek mugurkaula šķiebšanās uz vienu vai otru pusi vai arī priekšu vai aizmuguri. Arī smagu nastu nēsāšana var būt muguras sāpju cēlonis, kā arī mugursomas vai dator somas ilgstoša nēsāšana uz viena pleca, kas tad arī var negatīvi ietekmēt tavu stāju un izraisīt muguras sāpes.

Ir iespējamas gan hroniskas gan īsas muguras sāpes un arī nopietnas slimības, kuras mājas apstākļos nav iespējams izārstē, bet lielākai daļai cilvēku ar fiziskajiem treniņiem un locīšanos / stiepšanos pamazām ir iespējams pastiprināt savu mugura muskulatūru un tādā veidā samazināt vai pilnīgā izskaust muguras sāpes. Pareizi vingrojumi un to pielietojums ir ļoti dažāds, bet pamatā ir vajadzīgs gan muguras muskuļus stiept gan arī audzēt veicot muguras vingrojumus. Šādā veidā tu nostiprināsi šos muskuļus, kas savukārt stiprāk saturēs tavu mugurkaulu un neļaus tam kustēties, kas tad arī izraisa šīs sāpes.

Bet pirms sāc jebkādu vingrojumus noteikti konsultējies ar dakteri, lai tas pārbauda vai tev nav nekāda akūta slimība vai nopietna muguras deformācija, ko tikai ar vingrojumiem vien nebūs iespējams novērst.

Pievienot komentāru