Vai jūs esat dzirdējuši par tā saucamajiem stāvošajiem galdiem, jeb galdiem, kuriem ir regulējams augstums un kuram ir iespējams apakšā novietot elektrisko skrej celiņu, lai tu varētu reizē strādāt pie sava datora un arī kustēties. Šādi ir iespējams reizē gan darīt darbu gan arī papildus vēl kustēties, jo mēs taču visi zinām, ka pārliku ilga sēdēšana nav laba mūsu veselībai. Tieši tāpēc arī šodien apskatīsim šo kardio galdus, jeb skrejceliņa galdus.

Pamatā šādiem galdiem ideja ir ļoti vienkārša un tas ir stāvošais galds savienots kopā ar skrej celiņu radot iespēju tev reizē gan iet uz priekšu gan arī strādāt pie sava datora. Tieši tāpēc arī pēdējā laikā tieši informāciju tehnoloģiju cilvēkiem, kuri tad arī darbojas visu dienu pie datoriem šāda veida treniņu galdi sāk kļūt noderīgi. Skatoties dažādos grafikos, cik iespējams notērēt kalorijas staigājot tad vidēji lēnā staigāšana var patērēt no 80 līdz pat 120 kalorijām stundā un tas nozīmē, ka, ja, piemēram, mēs ņemam vidējo 100 kalorijas stundā, tad dienā 2.5 stundas pavadot šādi staigājot būtu iespējams nomest pat 250 kalorijas. Bet ja tu dienā būtu spējīgs nostaigāt 5 stundas, tad tās jau būtu 500 kalorijas un ar 500 kalorijām dienā 20 dienas mēnesī tu jau varētu zaudēt 10000 kalorijas, kas ir vidēji 1.3 kilogrami. Un šādā tempā tu ātri vien varētu tikt pie sava ideālā ķermeņa svara tikai izmainot savu sēdēšanas rutīnu un padarot to pār staigāšanu. Man, piemēram, patīk staigāt, jo tad es jūtos labi un, ja vēl staigājot būtu iespējams arī pie reizes strādāt tad tas būtu ideāli, jo tiktu nošauti tā teikt 2 zaķi ar vienu šāvienu!

Šādas iekārtas, ja tiek pirktas jaunas var izmaksāt pat vairākus tūkstošus Eiro, bet ja tu tās veido pats, tad jau būs mazliet lētāk, jo, piemēram, skrej celiņš pats par sevi nemaksā vairāk kā 300 Eiro, un stāvošais galds arī nebūs dārgāks par 400 Eiro un tas nozīmē, ka kopā tu varēsi izveidot savu kardio darba staciju pa 600 līdz 700 Eiro un tā jau ir pietiekami normāla summa nevis 1500 vai pat 2000 Eiro, kā maksā īstie trenažieru galdi. Protams, tev sākumā pie šāda galda būs jāpierod un nebūs tā, ka tu jau no paša sākuma varēsi uzreiz pavadīt ilgu laiku staigājot, ja nu vienīgi tu jau pirms tam to nebiji darījis, bet palēnām palielinot savu staigāšanas devu tu tad arī varēsi nonākt līdz šīm 2.5 vai pat 5 stundām, kas tad arī palīdzēs tev kļūt atlētiskākam un palīdzēs nomest liekos kilogramus. Mums visiem taču laiks parasti ir vislielākā problēma, jo nekad nav laika visam, ko mēs gribam izdarīt un šādā veidā apkopojot staigāšanu un strādāšanu tad tu arī varēsi gan reizē padarīt savus darbus gan arī paveikt fiziskās aktivitātes, kas tad tev arī palīdzēs uzturēt un uzlabot fizisko formu.

Pievienot komentāru