sporta alternativas

Kā zināms, veselīgas, ilglaicīgas un veiksmīgas notievēšanas ierocis ir diētas un sporta apvienojums. Nav noslēpums, ka cilvēks pēc dabas ir slinks, un nereti tievēšanā tiek pielietots tikai viens no ieročiem – diēta, tā teikt, vieglāk un vienkāršāk taču mazāk un veselīgāk paēst nekā ilgstoši mocīties un svīst treniņos. Tomēr skaudrā patiesība ir tāda, ka ar diētu vien nav panākams tāds rezultāts, kā ar diētu un sportu kopā.

Ja nu tomēr jūs ne par ko nevēlaties pieņemt šo patiesību un jūs ar sportu esat uz “jūs”, jums ir citas iespējas jeb alternatīvas, kā fiziski sadedzināt uzņemtās kalorijas. Tiesa gan ar šīm alternatīvām kalorijas netiek patērētas tādos daudzumos un muskuļi netiek tik intensīvi nodarbināti un veidoti, kā tas notiek treniņu laikā, nodarbojoties ar fitnesu, kādu sporta veidu, vingrošanu vai darbošanos uz trenažiera, bet, kā saka, labāk nodarboties vismaz ar kaloriju nodedzināšanu, pielietojot alternatīvas, nekā nedarīt neko, piemēram, tipiski sēdēt uz dīvāna pie televizora, ēst un sūkstīties, cik grūti ir notievēt.

Ja jūs nesaista nekāda veida sports, piedāvājam jums šādas kaloriju patērēšanas alternatīvas, norādot arī patērēto kaloriju daudzumu vienā stundā:

Nodarbe Kalorijas
Auto vadīšana 110
Baleta nodarbības 340
Balles dejas 200
Darbs pie datora 130
Dārza darbi 560
Dejošana 400
Ēšana 85
Gulēšana 60
Kāpšana pa trepēm 300
Līnijdejas 300
Mājasdarbi 160
Pārgājiens 480
Pastaiga 280
Pļaušana 460
Sēdēšana 85
Soļošana 500
Stāvēšana 100

Sportam pietuvinātas nodarbes:

Nodarbe Kalroijas
Airēšana 600
Badmintons 740
Boulings 300
Galda teniss 420
Golfs 280
Jāšana 300
Joga 240
Kanoe airēšana 240
Orientēšanās 400
Paukošana 300
Peldēšana 600
Pilates 400
Slidošana 480
Skrituļošana 480
Snovbords 660
Slēpošana 500
Skvošs 680
Teniss 480

Vieglas pakāpes sporta vingrinājumi:

Nodarbe  Kalorijas
 Aerobika 440
 Džudo 300
 Lecamaukla 680
 Riteņbraukšana 600
 Skriešana vidējā tempā 500
 Stepa aerobika 600
 Stiepšanās vingrojumi 160
 Ūdens aerobika 480
 Vingrošana 300

Kā redzams, nav obligāti stundām jāmokās un jāsvīst sporta zālēs vai stadionos, lai nodedzinātu dienai optimālu kaloriju skaitu. Izvērtējiet pieminētās nodarbes un to kaloriju patēriņu, izvēlēties sev piemērotākās un sāciet kustēties!

Pievienot komentāru