tievesana

  • Nomainiet siera šķirni. Ja nomainīsit govs piena sieru uz kazas pienu sieru, uzņemsit par 40% mazāk kaloriju. Ja kazas piena siers jums tomēr neiet pie sirds, izvēlieties kādu citu siera šķirni, kurai ir samazināts tauku saturs.
  • Ēdiet spinātus. Visur, kur vien iespējams, lieciet klāt vai ēdiet tīrā veidā spinātus. Spināti ir lieliskākais šķiedrvielu avots, kas arī lieliski cīnās pret taukiem.
  • Izdzeriet glāzi sarkanvīna. Sarkanvīna glāzi, tomēr ne lielāku par 150 ml, veselības uzturēšanas nolūkos drīkst izdzert kaut vai katru dienu. Sarkanvīns samazina tauku uzkrāšanās risku, it īpaši vidukļa apvidū.
  • Ēdiet labos taukus. Varētu šķist paradoksāli, bet labie tauki cīnās pret sliktajiem taukiem, tādēļ ēdiet olas, riekstus, sēklas, olīveļļu, avokado, treknās zivis un citus, labos taukus saturošos produktus, kas ne vien uzturēs šmaugu vidukli, bet arī veselu sirdi.
  • Pievienojiet salātiem sarkano kāpostu. Sarkanais kāposts aktivizē dabiskos tauku dedzinātājus organismā, kā arī samazina apetīti.
  • Ēdiet ananāsus. Sāciet savu dienu ar svaigu ananāsu, jo tas uzlabo vielmaiņu, palīdzot sadedzināt uzņemtās kalorijas.
  • Lietojiet kanēli. Pietiek vien ar pusi tējkarotes kanēļa pulvera dienā, lai atbrīvotos no papildus 1kg svara mēnesī. Ja vien iespējams, pievienojiet to arī ēdieniem.
  • Ēdiet pikantus ēdienus. Lietojiet uzturā čilī piparus vai kādas citas asas garšvielas, kas spēj uzlabot vielmaiņu un paātrināt sāta sajūtas iestāšanos.
  • Neaizmirstiet par C vitamīnu. C vitamīns uzlabo vielmaiņu, tāpēc uzņemiet to gan ar augļiem un dārzeņiem, gan ar uztura bagātinātājiem vai vitamīniem, ja nepieciešams.
  • Dzeriet zaļo tēju. Zaļā tēja uzlabo vielmaiņu par 20%, tāpēc tā ir ieteicama ikvienam, kurš vēlas zaudēt svaru.
  • Pievienojiet etiķi. Arī etiķis paātrina vielmaiņas procesus un līdz ar to arī tauku dedzināšanu.
  • Atļaujieties arī uzkodas. Interesanti, bet trīs sabalansētas uzkodas starp pamata ēdienreizēm, kas nesatur vairāk kā 250 kilokalorijas, palīdz zaudēt par 30% vairāk svara nekā to neēšana. Uzkodas stabilizē cukura līmeni asinīs, neļaujot pārēsties pamata ēdienreizēs.
  • Ēdiet granātābolus. Granātāboli ir bagāti ar dzelzi un kavē tauku uzkrāšanos.
  • Ejiet ar kājām. Ejot ar kājām, jūs ne vien ietaupīsit naudu, bet arī uzlabosit savu vispārējo veselību un patērēsiet liekās kilokalorijas.
  • Pirms pusdienām noēdiet ābolu. 15 minūtes pirms pusdienām apēsts ābols ļauj apēst pusdienās vidēji par 187 kalorijām mazāk nekā ierasts. Līdzīgu efektu dod ūdens.
  • Lietojiet olīveļļu. Olīveļļā esošās labās taukskābes rada sāta sajūtu, neļaujot pārēsties.
  • Ēdiet brokastis. Brokastu ēšana palīdz pamosties ne vien jums, bet arī jūsu vielmaiņai.
  • Dzeriet greipfrūtu sulu. Greipfrūti satur enzīmus, kas samazina insulīnu, palīdzot zaudēt līdz pat 2kg svara 2 nedēļās.
  • Ēdiet olas. Olas satur maz kaloriju, bet daudz proteīnu, kas rada sāta sajūtu. Lai nenodarītu ļaunu savai sirdij ar pārlieku daudz uzņemtu holesterīnu, neēdiet tās katru dienu.
  • Dejojiet. Ja jums nepatīk sports, dejojiet. Ja arī dejot jums nepatīk, kustieties, tīrot māju vai kādā citā veidā, bet galvenais – kustieties!

Pievienot komentāru