gurku dieta

Vasara, ilgi gaidītais laiks – spoža saule un silts vējiņš, tieši vasarā sākas visas aktīvās atpūtas. Bet lai būtu labā formā, izskatītos lieliski, vajag izmantot visas dabas piedāvātās veltes, jo tieši tās, ir vislabākie “draugi”, cīņā ar lieko svaru.

Viena, no vispopulārākajām diētām vasarā, ir gurķu diēta. Tā ir iemantojusi lielu popularitāti meiteņu vidū, kuras uz sevis ir izmēģinājušas neticami daudz diētu, bet nekādus panākumus tā arī nav guvušas.

Kāpēc gurķu diēta ir tik populāra un efektīva?

Pirmkārt jau tāpēc, ka gurķi ir brīnišķīgi dārzeņi, kuri satur 95% ūdens, bet pārējie 5% – dabīgās šķiedrvielas. Tas nozīmē, ja jūs ievērojat šo diētu, tad jums nevajag piespiest sevi dzert lielu daudzumu šķidruma, par kura dzeršanu tagad runā visi jaunmodīgie dietologi, jo 2 kg gurķu satur aptuveni 1 900 ml ūdens. Otrkārt, šķiedrvielas, pat nelielā daudzumā palīdz normalizēt zarnu trakta darbību un attīrīt to no kaitīgām vielām un toksīniem, kā arī sakārtot jūsu ādas stāvokli.

Gurķi ir lielisks urīndzenošs līdzeklis, tas ir lielisks variants tiem, kuri īsā laikā grib savu ķermeni padarīt slaidu. Pievērsiet uzmanību kaloriju skaitam, 100 gr gurķu satur tikai 15 kilokalorijas, bet tajos vēl ir sastopami arī PP, C, B1 un B2 vitamīni.

Diētas ilgums ir aptuveni 5 – 7 dienas. Šajā laikā reāli ir pazaudēt 3 – 5 kg liekā svara, kā arī sakārtot vielmaiņu. Tātad, katru dienu vajag apēst aptuveni 1,5 kg gurķu. No tiem var pagatavot visdažādākos salātus, galvenais – nedrīkst lietot sāli. Izvēlēties vienu salātu veidu un lietojiet to visas diētas laikā. Ēdiet laikā no 12 – 13, 16 – 17 un no 19 – 20. Brokastīs tēja, kafija un ūdens, jebkuros daudzumos.

Sagrieziet, aptuveni 2 kg gurķu diezgan lielās ripiņās, pievienojiet majonēzi, ne vairāk par 30 gr, pievienojiet visdažādākos zaļumus. Šo milzīgo porciju sadaliet 3 – 5 porcijās. Tādam pašam gurķu daudzumam pievienojiet krējumu ar zemu tauku saturu vai kefīru, pievienojiet dažas olas un garšvielas. Šajā salātu receptē var izmantot gan gurķus, gan tomātus, tikai tomātus ņemiet divas reizes mazāk, pievienojiet 1 tējkaroti augu eļļas vai krējuma. Nedrīkst lietot sāli. Ja vēlaties, varat pievienot mazliet liesas gaļas.

1. diena.

  • Brokastis: daži gurķi, rudzu maizes gabaliņš.
  • Pusdienas: gurķu zupa ar redīsiem un burkāniem, cept nedrīkst, 1 ābols.
  • Ēdienreižu starplaikā var apēst 1 apelsīnu.
  • Vakariņas: gurķu salāti, zaļumi, 1 tējkarote augu eļļas.

2. diena.

  • Brokastis: 1 gurķis un šķēle rudzu maizes.
  • Pusdienas: 50 gr vārītas liellopa gaļas, gurķu un redīsu salāti.
  • Launagā: 1 ābols.
  • Vakariņās: gurķu salāti, zaļumi ar 1 tējkaroti eļļas.

3. diena.

  • Brokastīs: 1 gurķis, šķēle rudzu maizes.
  • Pusdienās: 100 gr vārītas liesas zivs, 200 gr rīsu, 1 sālīts gurķis.
  • Launagā: gurķis.
  • Vakariņās: gurķu salāti ar zaļumiem un 1 tējkaroti augu eļļas.

4. diena.

  • Brokastīs: 1 gurķis un rudzu maize.
  • Pusdienās: 100 gr rīsu, 1 gurķis un 20 gr cieta siera.
  • Launagā: bumbieris.
  • Vakariņās: gurķu salāti ar zaļumiem un eļļu.

5. diena.

  • Brokastis: daži gurķi ar mazu rudzu maizes gabaliņu.
  • Pusdienas: gurķu salāti ar redīsiem, kāpostiem un burkāniem, 1 apelsīns.
  • Launags: 1 ābols.
  • Vakariņas: gurķu salāti ar eļļu un 20 gr siera.

6. diena.

  • Brokastis: 1 gurķis un redzu maize.
  • Pusdienās: gurķu zupa ar redīsiem, burkāniem un vārītu olu, 1 bumbieris.
  • Launagā: 1 mandarīns.
  • Vakariņās: gurķu salāti ar zaļumiem un eļļu.

7. diena.

  • Brokastis: daži gurķīši un mazs rudzu maizes gabaliņš.
  • Pusdienās: gurķu zupa ar redīsiem un burkāniem (neceptiem), 1 ābols.
  • Launags: gurķis.
  • Vakariņas: gurķu salāti ar zaļumiem un eļļu.

Esat ieintriģēti? Izmēģiniet šo diētu un iegūstiet savu sapņu augumu! Lai veicas!

Pievienot komentāru