Sieviešu kājas… Tieši tās, var diktēt savai saimniecei, ko vilkt mugurā, tās var atstāt vislabāko iespaidu vai arī sabojāt izskatu. Kājas – viena no sieviešu skaistuma sastāvdaļām, bet… diemžēl, ne visas sievietes ir apmierinātas ar savām kājām un viena no visvairāk izplatītajām problēmām ir liekais svars, bet, ne vienmēr, arī slaidas sievietes, var lepoties ar skaistām kājām.
Te izpaužas sieviešu ķermenim raksturīgā īpašība, uzkrāt taukus gurnu un vēdera rajonā, tāpēc, ka tieši šīs ķermeņa daļas ir iesaistītas dzimtas turpināšanā un daba tādā veidā cenšas tās pasargāt. Ko lai dara šajā gadījumā un kā lai tiek pie slaidām kājām? Mēs jums piedāvājam diētu, kura spēs palīdzēt tieši šajā gadījumā.
Produkti, kuri palīdz notievēt kājām.
Diētas, kura palīdz notievēt kājām un gurniem, pamatā ir atteikšanās no trekniem, taukainiem ēdieniem, izņemot, treknās zivis, jo tās nodrošina organismu ar visām tam nepieciešamajām Omega – 3 taukskābēm, A un D vitamīniem. Pārsvarā, visas diētas iesaka samazināt tauku lietošanu līdz minimumam, jo bez tā, svara zaudēšana, praktiski nav iespējama.
Atcerieties, ka tauki var slēpties tur, kur mēs tos nemaz negaidām – jogurtā, vafelēs, desā, tāpēc diētas laikā pacentieties atteikties no tādiem produktiem un pusfabrikātiem.
Jebkura diēta, kura paredzēta kāju un gurnu tievēšanai paredz nomainīt treknus ēdienus pret dārzeņiem. Visas ātrās diētas darbojas tieši pēc šī principa, tāpēc tās palīdz ne tikai zaudēt svaru, bet arī atveseļoties organismam. Kājas un gurni tievē tikai tad, ja kaloriju daudzums ir samazināts līdz minimumam un ja jūs vingrojat, vismaz mājas apstākļos.
Ēdienkartes pamatā ir jābūt maksimāli veselīgiem un dabīgiem produktiem, kā arī asiem produktiem, jo tie stimulē asinsriti un neļauj veidoties tūskai. Tas ir ingvers, ķiploks un čilī pipari.
Nedēļas laikā jums neizdosies tikt pie 100% skaistām kājām, lai sasniegtu labus rezultātus, to vajag ievērot vismaz četras nedēļas.
1. diena.
Brokastis: 100 ml dabīga, mazkaloriju jogurta, 1 ābols (labāk zaļš), 1 šķēle diētiskās maizes, vidēja lieluma tomāts.
Pusdienas: svaigu dārzeņu salāti ar citrona sulu un olīveļļu, 200 gr vārītas vistas gaļas bez ādas, 1 šķēle graudu maizes.
Launags: 2 ēdamkarotes vārītu pupiņu vai krešu salātu, 1 šķēle diētiskās maizes.
Vakariņas: tvaicēti ziedkāposti, tomāti, šķēle mazkaloriju siera, zaļš ābols, 1 tējkarote medus.
2. diena.
Brokastis: 25 gr vārītu sēņu, grilēta zivs, 1 diētiskās maizes šķēle, 1 tējkarote skāba džema.
Pusdienas: 1 maizes šķēle ar klijām, 50 gr cieta siera, dārzeņu salāti ar olīveļļu, dažas vīnogas.
Launags: dārzeņu zupa, diētiskā maize, skābs ābols.
Vakariņas: 150 gr baltās zivs, cepta paprika ar sīpoliem, 1 vārīts kartupelis ar mizu, zaļās pupiņas.
3. diena.
Brokastis: 1 ola, 2 šķēles diētiskās maizes.
Pusdienas: 1 gabaliņš melones, dārzeņu salāti, 2 ēdamkarotes vārītu pupiņu, maizes gabaliņš.
Launags: 1 banāns, 100 ml dabīga, mazkaloriju jogurta.
Vakariņas: 150 gr tvaicētu vai vārītu ziedkāpostu, 2 cepti tomāti, zaļās pupiņas, 1 glāze sausā vīna.
4. diena.
Brokastis: 2 ēdamkarotes mājas biezpiena vai siera, svaigs tomāts, diētiskā maize.
Pusdienas: tostermaize ar liesu šķiņķi (50 gr), zaļš ābols.
Launags: 90 gr tunča savā sulā, dārzeņu salāti ar olīveļļu, 2 šķēles tostermaizes.
Vakariņās: 100 gr grilētas, liellopa karbonādes, dārzeņu mērce, 2 ēdamkarotes kartupeļu biezputras, lapu salāti, 1 glāze sausa vīna.
5. diena.
Brokastis: 2 ēdamkarotes pārslu ar klijām, mazkaloriju piens, 1 banāns.
Pusdienas: 100 gr garneļu, dārzeņu salāti ar citrona sulu, 1 bumbieris.
Launags: 2 cepti tomāti, tostermaize, 25 gr rīvētas iera.
Vakariņas: 2 grilēti zivs gabaliņi, 2 ēdamkarotes vārītu pupiņu, 2 cepti tomāti, dažas vīnogas.
6. diena.
Brokastis: melone, 100 ml mazkaloriju jogurta.
Pusdienas: 100 gr liellopu gaļas bifšteka, tostermaize, bumbieris vai apelsīns.
Launags: liesa zupa, 2 maizes šķēles, 2 tomāti.
Vakariņas: vārīti spageti ar mājās pagatavotu tomātu mērci, 50 gr vārītas vistas filejas, 1 banāns.
7. diena.
Brokastis: augļu salāti (ābols, bumbieris, banāns) ar mazkaloriju jogurtu
Pusdienās:25 gr aukstās gaļas, 3 ēdamkarotes kāpostu salātu, tostermaize ar salātu lapu, kivi.
Launags: 50 gr spageti, zaļie zirnīši ar lociņiem, pipariem tomātiem un citrona sulu.
Vakariņās: 3 ēdamkarotes vārītu rīsu, 50 gr ceptas vistas filejas ar sīpoliem, tomātiem, selerijām, zaļajiem bulgāru pipariem, ingveru un ķiplokiem, 1 glāze sausā vīna.

Pievienot komentāru