perfect womans bum and legs

1. solis

Ik dienas jāizdzer ne mazāk kā 8 glāzes ūdens dienā. Jāpiebilst, ka tējas, kafijas, sulas un zupas šo glāžu skaitā neietilpst – ir jāpatērē šāds skaits glāžu tīra ūdens.

2. solis

Uz visiem laikiem atsakieties no alkohola un cigarešu lietošanas. Kā novērots, sievietēm, kas smēķē, uz gurniem ātrāk parādās celulīts, bet kājas izskatās sliktāk nekā tām sievietēm, kas nesmēķē. Tieši šādu pašu efektu rada arī alkohols. Par cigarešu un alkohola negatīvo ietekmi uz cilvēka vispārējo veselības stāvokli nemaz nerunāsim.

3. solis

Vajadzētu parūpēties par to, lai diennaktī tiktu nogulētas 8 stundas. Ja tas nav iespējams, parūpējieties par vismaz 7 stundām kvalitatīva miega. Skaudrā patiesība ir tāda, ka neizgulēšanās garantēti rada celulīta problēmas.

4. solis

Kā izrādās, eksotiskie dārzeņi un augļi ne vienmēr ir tik labvēlīgi mūsu veselībai, kā varētu šķist. Tā kā pārmērīga eksotisko augu lietošana uzturā var veicināt celulīta veidošanos, ieteicams izvēlēties vietējos augus.

5. solis

Izvairieties no sāls un sāļu ēdienu lietošanas uzturā, jo diemžēl sāls ir celulīta draugs, bet sieviešu ienaidnieks.

6. solis

Piesātinātos taukus jeb tos taukus, kas istabas temperatūrā ir cieti, varētu uzskatīt par veselības un skaistuma indi. Šādi tauki ne vien piesārņo un aizsprosto asinsvadus, bet arī veicina celulīta veidošanos.

7. solis

Lai arī kā, iespējams, negribētos, lai atbrīvotos no celulūta, ir jāatsakās no ātrajām uzkodām jeb fast food.

8. solis

Arī cukurs un to saturošie našķi ir tie, kas veicina celulīta veidošanos, tāpēc vajadzētu apsvērt domu par to izskaušanu no savas ēdienkartes uz visiem laikiem.

9. solis

Neskatoties uz to, ka nereti cīņā ar celulītu tiek pielietoti dažādi, kafijas biezumus saturoši skrubji, kafijas iekšķīga lietošana to gluži pretēji veicina. Viena kafijas tase no rīta nekaitēs, bet no pārējām kafijas tasēm gan atsakieties.

10. solis

Katru dienu, vismaz 1 stundu dienā pavadiet laukā, svaigā gaisā – tas labvēlīgi ietekmēs ne vien jūsu pašsajūtu, darba produktivitāti un noskaņojumu, bet arī uz jūsu figūru.

11. solis

Par skaistuma produktiem tiek uzskatītas visas jūras veltes, piemēram, zivis, garneles, kalmāri un jūras aļģes, tāpēc ik dienas centieties apēst vismaz vienu porciju šādu labumu.

12. solis

Būtu ideāli, ja 3-5 reizes dienā izdotos apēst pa kādam sezonas dārzenim vai auglim. Tas var būt jebkas – piemēram, ābols, plūme, tomāts, gurķis – , bet tas viennozīmīgi sniegs savu artavu jūsu fiziskā skaistuma vairošanā.

Pievienot komentāru